Isnin, Mei 31, 2010

UiTM Di Hatiku....

ari khamis lepas aku g majlis convo kt universiti lame aku. mmg best lar.. dah bnyak yg brubah..btambah bnyak pembangunan sane sini sume.. tp cm biase lar..jlan tetap gak jem..ye lar time konvo kan sume org dtg.. sbb uitm kan ade kt sume negeri tmasuk sabah n sarawak..

aku hepy sgt2 tngok dorg amik skrol 2.. tringat plak mase zaman aku dulu2... blaja siang malam sume..at last dpat gak segulung ijazah,.. alhamdulillah...

yg paling aku xley nak lupe time dah abis pnyampaian skrol pda sume graduan.. abis je ucapan VC.. dorg ni akn ditabalkan sbgai alumni uitm..pastu nyanyi lagu UiTM Di Hatiku... lagu ni lar dulu yg wat aku smngat utk blajar n trus maju smpai ke arini...

tq UiTM... Usaha..Takwa... Mulia......

tahniah kpda sume graduan utk konvo yang ke-72..... smoga kalian di berkati dan dirahmati ALLAH...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan