Rabu, Jun 30, 2010

NoW.. mONeY is eVEryTHinG....

aku skit pun xteruja or tkejut ngan brite rumah plindungan, Rumah Titian Kasih kt KL ni nk d jual.. so penghuni sume kene kluar within 48 hours or 2 days... siap dpatkn perintah dr mahkamah lg u!!!...hehehe...

kejam ke??? xberhati prot??? mst rmai lar yg pkir n ckap mcm2 kan... pd aku benda ni biase jer... nk mrah2 lar..aku xheran pun..sbb nyer, manusia arini sume pkir duit je dlm kepale otak dia tu.. mane nk pkir psai kbajikan ni sume... omputih ckp nonsense!!.. mane nk kire kalo aku jual dorg ni nak dok mane?? xbsalah ke aku wat cmni?? ni sume soalan2 utk org zaman dulu bole lar kn... zaman skrg ni, org akn ckap no money no talk... amacam?? stuju??

tp pada aku lar kn, dr dorg bli bangunan yg harga RM2.7 mil ni, elok cari building lain.. lg pun dorg kn ade RM 270 k..ikut statement dlm KOSMO.. so, mmg bole bli building or rumah lain yg lebih selesa n luas..

kalo kita nk wat kbajikan..xsmestinye kt tngah2 KL je kan... luar kl pun bole kan....?? so, tpulang lar, jgn amik ati ngan perintah kluar tuh..anggap je benda ni biase utk zaman ni... jiran same jiran pun xkenal..pastu xyah nk citer psai budi bahasa sume...
nampaknye kementerian penerangan kene keje lebih lg lar jawabnye... asik kurang bkesan je kempen ni..heheheh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan