Isnin, Julai 05, 2010

KESah "AYaM" laGi....

tetibe plak aku tringat yg kesah "ayam" ni... kire kesah ni pun mmg hangat gak lar d malaysia ni... ade bebrape hari aritu asik kua dlam npaper jer..psai org Msia asik ke thailand jer... nk cari langgan ayam thailand...

bile criter psai ni trus aku tringat 1 scene dlm filem Laila Isabella....heheheh...skrip dia cmni..time apek jupe nasha n rosyam kt highway... "apek ckap: aku skrg keje bwak lori ayam utk export ke thailand..tp aku pelik lar.. org thailand suke ayam malaysia tp org Malaysia plak suke ayam thailand...."

kire pe yg dtontonkn kt criter ni btol la blaku kan... npaper aritu siap btau Danok syurga dunia lar... mcm2 tmpat lg lar yg org Msia suke g ke thailand ni... org jantan je suke g..org lelaki xg... sbb ayam kn haiwan so binatang je lar yg g... asal??? nk mrah??? mrah lar k... xtkut pun.. diz is d reality... siap ade statistik lg yg btau sramai 1132 org msia g sne dlm mse 6 pagi smpai 10 mlm (1hb Julai) aritu... haa..so skrg cmne??? nk ptikaikn lg???

utk org jantan ni, pandai2 lar k...org slalu ckap..pandai mkan pandai lar smpan k...hahahah... sndiri mau ingat lar... nk citer dr sudut agama kang korg ckap aku cm ustad plak... so, pkir2 kn lar k...

mkan ayam KFC lg bgus kan...nyummm...nyum....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan