Rabu, September 08, 2010

2 ari lagi TaPi KL tETAp Sesak!!??

pagi tadi aku otw gi keje...aku ingatkan mesti jalan dah lengang pe sume ni... tp rupenye mmg meleset giler sbb jalan ke KL ni still lg bnyak kereta n jem...

i was wondering...dorg ni xblk raye ke kan... biar betul xnak blk raye..sbb setahu aku, yg keje kat kl ni mmg rmai org luar kl... mayb dorg ikut nasihat ketua pengarah JPJ aritu kot.. jgn sekali sederap blk..nnt jem... bgus jugak cmtu....

pe2 pun, aku pasti yg nnt kl mesti lengang..sbb smlm pun dlm kul 8 aku blk jalan still jem jugak... so, maknenye mood raye tu dh ader la kan... insy...sambutan raya masih meriah...

raya ni sbnar nye bmule mase zaman nabi dulu tahun ke-2 hijrah...mase nabi hijrah ke madinah... nabi ganti ari raya aidilfitri n raya haji dengan 2 perayaan besar yg dorg amalkan kt madinah sblum islam.. ni baru dgr pagi td kt radio ikim...heheheh

ok lar..ckup smpai d sini... slamat ari raya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan