Selasa, September 28, 2010

HaRiMAu Ke KUciNG???

zaman skrg ni ramai lelaki dh tkena wabak penyakit yg sgt series... ade org panggil group TB..ade gak yg panggil penyakit B1N1.. mcm2 lar istilah yg dorg gunekn utk menggambarkn hal ni... tp kalo kite g tnye sang lelaki mati idup balik dorg xngaku kes2 cmni...

ni ade 1 kisah yg lebih kurang same ngan penyakit kt atas ni...sgt interesting n bole d bawak ke tengah... kisah nye ttg perjumpaan sekawanan harimau yg sedang berpesta... tngah dok celebrate kemenangan dorg la agaknye tu... sebut je arimau mst sume ble pk.. karakter ganas, garang..mmg sume org takut la... tp dlam dok sbuk tngah hepy2 ni..tetibe ade plak sekor kucing menyelit dlam group rimau td... salah sekor rimau ni pun tnyer kt kucing tuh..

rimau: alor brader... asal lu ader kt cni ni brader.. lu xnampak ke yg ni sumer geng2 rimau jer???

kucing: gua tau lar brader... jgn la nk emo sgt.. xperlu marah2...

rimau: mane ble xmarah.. ni sume geng rimau.. lu kucing.. mane same...

kucing : hmmm.. brader... dulu gua pun mcm lu gak brader.. gua rimau dulu... tp bile gua dh kawin gua trus btukar jd kucing.....

rimau yg tnyer td pun trus tdiam n tekedu.... so, pada lelaki2 yg macho tuh.. andakah anda rimau or kucing????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan