Isnin, Mac 29, 2010

Dunia dah terbalik.......



Aku dah makin tak paham dengan dunia ni...semuanya makin hari makin jauh berubah dan tak bisa untuk dipercayai.. kalau dulu berlaku jujur mesti akan hidup bahagia dan gembira...gaduh sikit-sikit tu biasa la.. kalo tak de gaduh elok jadi malaikat... Tapi sekarang, kalau kita jujur dan baik hati tak semestinya pasangan yang ada tu akan buat benda yang sama. Ada pulak yang depan baik tapi belakang kita dia jadi "superpower". Sampai tak boleh nak dikawal perangai dan perilakunye..

Kalau sesiapa terbaca coretan aku ni mesti akan cakap aku berat sebelah atau pandangan yang tak bole diguna pakai. Tapi terpulangla kepada semua yang membaca ye. Aku hanya meluahkan ape yang aku rasa dan melalui pandangan dan pemerhatian aku je. Percaya tau tidak terpuilanglah..

Populasi perempuan sekarang ni jauh melebihi lelaki..ini kenyataan yang memang tak boleh dipertikai oleh sesiapa pun.. sepatutnya, perempuan2 yang ramai ni mestila jaga dan sayang lelaki2 yang hampir pupus ni , betul x?? tapi......hmmmm....bukan kata nak jaga, dipermainkan lagi adelar... aku xkata semua perempuan camtu...tapi ini antara contoh sikap perempuan zaman sekarang...

Biasanye hal yg banyak melibatkan urusan secara terus antara perempuan dan lelaki adalah cinta...biasela tu...kalau tengah becinta memang xhengat dunia punye...yang lelaki ni pun boleh tahan gak "pandai", bagi je sepenuh kepercayaan dan cinta dia tuh...tup..tup..."AWAK TERLALU BAIK UNTUK SAYA" inilah perkataan KERAMAT yang diguna pakai perempuan arini...pergh...kalau dapat ayat ni memang merana lar...tidur xlena mandi xbasah lar dibuatnye... sampai ada yang jadi macam ayam berak kapur kene ayat ni...

Lelaki yang kene tu pe lagi meraung la bagai nak giler...ade yang smpai nk bunuh diri pun ade...kalau dulu lelaki plak yg beriya2 gatal dan merenyam...asik nak cari "spare tyre" je..tp skrg...memang betol la...dunia dah terbalik sekrang ni....apelar nak jadi nantikan...hahahahah....

Gelak2 jugak....tapi inilah sebenarnye realiti kehidupan dan pemikiran hari ini...pada sesiapa yang terkena ayat keramat ni, cepat2 lar sedarkan diri sebab perjalanan mesti diteruskan....so berhati2lah selepas ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan